CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 3 May 2012

Dear My Sayang :')

                                      

 Dear Siti Noor Rubaya ...
entry ni khas buat kau sayang , even kau xkan bace pon aku tetap nak tulis...
aku bace belog kau , sumpah air mata aku mengalir setelah sekian lame aku dah x menangis macam budak kecik ;') .

tetibe kau cerita pasal LH , mesti aku teringat kenangan lama aku , okeh susah nak percaya yg aku sekarang ni dah bangun dari jatuh aku dulu dengan Anan . aku masih ingat , dulu berhempas pulas aku try selamatkan hubungan aku dengan dia , tapi Allah tu lagi kuat kuasaNya dari aku .

aku redha , aku terima , dia memang bukan jodoh aku , haruslah aku frust sebab dia first couple aku kan syg . aku masih ingat lagi waktu aku call dia , mesej dia , mesti perempuan lain yg jwab or balas , hati aku terbakar . 

hampir 9 bulan aku hidup dengan dia , hati aku mula ade dekat hati dia , sebab tulah setiap kali dia dengan perempuan lain hati aku jatuh ke tanah . tapi sayang , perit mane pon hati aku , dia xkan pernah rase .

aku terlalu bodoh tuk percaya pada manusia macam dia , entah kali ke berapa dia selalu tipu aku , untung nasib aku cuma pernah jumpa dia sekali , sekarang dah setahun lebih aku kenal dia , tapi sebagai seorang kawan je , aku perasan yg dia masih xberubah syg . tapi aku selalu rindu dia :'O

Baya , aku kagum dengan kau , macam2 dah kau lalui dalam hidup kau , tapi kau tetap tersenyum , tetap nampak gigi arnab kau tuh ;D , pasal Lh tuh , cubalah lupakan dia beb , macam mana aku cuba tuk lupakan Anan . berhenti dari menjadi lebih rapat dengan dia , sebab itu mungkin buat hati kau beralih pada dia tuk kali yg kedua syg .

Baya , aku nak kau tahu , bila kita pikir yg kita dalam kesusahan , sebenarnya masih ade manusia yg lagi susah dari kita kan syg ? aku bersyukur sangat Allah bagi kita kesempurnaan begini rupa , dah terlebih cukup .

                                                     

 Baya , kau tahu sejak aku tahu kau rapat denagn A`an nih , sikit pon aku xkecik hati , even kau takut sangat aku marah kau kan ? aku ok lah beb . malah hati aku berbunga2 bila aku tahu korang rapat , walau teman tapi mesra , tapi aku tengok korang boleh masuk satu sama lain .
aku tahu , aku selalu doakan jodoh korang panjang , aku nak kau jumpa sinar bahagia dalam hidup kau .
bukan dengan LH , tapi dengan A`an .

okeh siyesly bile aku dengar kau nak jumpe LH , aku tersinggung sikit , aku nak cakap dengan kau tapi aku takut , kenapa dia masih nak kau ? kenapa dia ade perempuan tu ? kenapa dia nak jumpa kau ? kenapa dia n kau selalu merindui ? kenapa kau masih contac dia ? kenapa dia masih cakap syg sedangkan dia ade perempuan tuh ??!!!!!!!!

aku tahu kau marah , sorry sayang , tapi mungkin kau akan marah aku jugak kan kalau aku still contac Anan . dulu aku selalu menagis dlm tepon bila aku mengadu pasal Anan dekat kau , kau banyak beri aku nasihat , try tuk lupakan dia , akhirnya aku lepaskan dia dengan terpaksa syg atas sebab dia memang tuk orang lain .

dan sekarang kalau boleh seboleh bolehnya aku nak sangat2 kau lupakan LH tuh , aku berharap sangat2 , aku tahu hati kau sakit bila dengar aku cakap mcm ni kan ? okeh aku pham , tapi kau kena paham hati kau dulu , jangan buat dua pilihan syg , lihat apa yg membahagiakan di depan mata kau beb .

siyesly aku jeles sangat kau rapat dengan A`an mcm tu sekali masa 1 Mei tuh, aku pon xsangke , tapi dalam hati aku ketawa riang sebab dapat tengok kau mcm tuh daripada tgok kau dengan LH . Aku dengan RH pon xmcm tu sekali , sobs sobs ..

xkesah lah bila keluar dengan LH kau selalu mkn KFC , mahal kan ? tapi A`an hanya belanja kau makan kat food court jer , tapi tu bukan masalah utama , sebab LH masih ade orang lain dlm hati dia , tapi A`an ?? maybe hanye kau sorang ...

sorry aku cuma nak yg terbaik dalam hidup kau , aku bukan manusia sempurna nak membebel dekat kau dua puloh empat jam syg , tapi inilah yg hanya aku mampu luahkan dekat kau :'D sorry bile ade buat kau terasa dalam entry ni . k bye Assalamualiakum , jaga diri baik2 bila aku xada ye yunk .

                                            muke buruk kita ni mase hingusan dulu2 . keh keh

                                                  
okeh , even orang yg berjalan sebelah aku tu bukanlah Anan empunya diri , tapi aku belajar menerima kenyataan yg berada dekat sebelah aku tu RHJ , terima kasih bagi aku support dengan dia , walau dia x lah seteruk macam Anan , aku kan try tuk syg dia sedaya aku , tapi bukan dengan penuh harapan , sebab sikit pon aku xnak jatuh macam dulu , tapi hati aku hati perempuan kan ? kau faham maksud tuh , sebab kau pon perempuan jugak Siti Noor Rubaya :')

No comments:

Post a Comment