CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 3 May 2012

Alahai Si Ikan Kaloi

Semalam 3/5?2012 ...
tragedi hebat telah berlaku , keh keh
macam yo yo all jer citer aku ni kan ...

dari ruang tamu aku dah dengar
abah marah2 , al maklumlah suara 
abah kan lantang .

kalau dia marah memang 1 rumah gegar ,
tapi kali ni marah dia lain macam ..
aku pon siasat la ape terjadi , jeng jeng

setelah aku siasat rupanya ikan kaloi
abah yg besar mcm bapak gajah tuh dah mati ,
aku pon xsangke , panjang hayat ikan tu weyhhh ..
dah bertahun tahun hidup dengan family aku , kui kui

dah ajal kot , lama sangat dia hidup , buhsan jugak 
kan hadap muke aku kehulu kehilir depan
akuarium tuh ,

hape2 pon , takziah ! agagagagagaga
ALAHAI SI IKAN KALOIIII !! will miss u ! :'(

No comments:

Post a Comment