CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 9 May 2012

Cerita Yang Masih Belom Jadi Dongeng

Malam tadi punyelah excited aku menunggu 
waktu nak masuk pukul 10 malam..
lambatnye haiiii ..


al maklumlah nak tunggu hero aku keluar tv ,
haha si Shah Rukh Khan la sape lagi kan ..
mesti tak lain tak bukan cerita
Kuch Kuch Hota Hai :D


haha memang aku tersenyum lebar bile tengok 
iklan nih dekat tv2 , tersentap sekejap aku...
dalam hidup aku memang citer ni je lah yang
aku tunggu . tapi selain tu aku tunggu cerita
Khabi Khusi Khabi Gham , lagi lah
haram jadah citer ni tak pernah keluar !
                                                         


sumpah aku suka giler dengan cerita nih ,
hasil dari pengarah yang sama Yash Johar 
cerita zaman aku hingusan lagi


luluhnye hati bila kita sayang orang tu , 
tapi..... haiisshhhh =..=""


Abie pon layan jugak cerita ni malam tadi , awesome !
aku cakap lah sedih , then dia cakap aku nangis ker ??
eerrrr , senyap2 sudah , teeeeettttt :')


happy ending lastly !
tapi bukan semudah cerita cinta dalam drama bila 
nak dibandingkan dengan didunia realiti ,
sesekali aku cube fikir , bukan senang nak capai 
cinta yang mustahil tu untuk diperolehi :')':

No comments:

Post a Comment