CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 5 May 2012

Berjalan Secara Tak Sengaja

pukul 1.45 aku bangun dari tidur ,
bukan bangun dari bangun pagi yer~~
aku tertidur lepas mengemas rumah,
penat meyhh kemas rumah yg dipenuhi
dengan penyepah penyepah sampah ni !!
grrrrrr


bangun2 tidur je otak aku terus jadi biol ,
aim aku bila bangun terus jumpa kakak,
padahal kakak baru balik kerja ,
okeh aku pon xsemena mena terus jumpa dia
then cakap :-

kak , pinjam kerta ??
bila ?? 
sekarang..
nak pergi mane ??
jumpa cik bam.. (padahal saje je nak memusing)
kereta kotor lah..
alaaaa , xpa , xkesah pon..

akak aku pikir lame , penat den tunggu ,
then dia cakap 

bawak Hazikh boleh (anak sedara den) ?? dia merajuk tu .


ermmm,okelah.. (yahoo, yg penting aku boleh jalan!)

hahaha
rakus2...berjimba aku jugak dengan Soleha a.k.a Cik Bam
pergi Permatang Palas , Benut ...
konon2 nak tengok Bang2 Boom , tapi...
haiiissshhh hampeh , sumpah bosan !


al maklumlah , aku just melayan Hazikh jer..
haha balik dari Benut sane , aku pon melepak lah dengan 
Cik Bam dekat taman, memang taman tu 
dah rasmi tempat kita orang melepak pon selalu , kah kah 


okeh , xde motif pon aku tulis entry ni , saje
nak hilangkan bosan tahap cipan aku nih ..
k cauuuu , Assalamualaikum pembelog pembelog ;D

No comments:

Post a Comment