CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 22 September 2012

Missing Everything !

Hallo peeps ! Cukup lama tak singgah ke Belog kesayangan !
cukup terharu bila dapat buka kembali ! Terasa nak meraung !

Raya dah lepas.. sobs sobs sedih tak dapat tulis entry pasal raya !
Apa nak jadi ? haiisshhh..
Masalah hidup banyak.. Eh ? masalah hidup ?

What was my fault ? Lupakan lah.. Takdir Allah, Jodoh Allah
Masih ada yang terbaik menunggu !

Missing everything ! Mom n Dad, Family, Friends, Her, His !
Terkadang macam nak gila rindukan mereka !

Rindu juga Pantai Minyak Beku ! Tak tipu Baya, waktu kesana
pasti aku akan ingat kenangan tuh ! Hati aku luluh, tapi aku cuba untuk bangun !
Sebab aku tahu aku masih lagi kuat untuk semua ni :')
                                 
Selalu mendoakan kebahagiaan dia ! Sayang dia, kawan sampai mati !
Pasti ada manusia yang mentertawakan aku dibelakang ! Aku tahu, itu pasti !

                                               
Bye peeps !
*miss all the memories between us !

No comments:

Post a Comment