CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 5 April 2012

Assalamualaikum Blogger.. Here I Come

Assalamualaikum... dimulakan dgn basmallah...
atoyaiii rindu serindu rindunye dekat belog selekeh aku nih..
walaweyhhh ! akhirnyeee menyempat jugak aku
nak post kt belog aku nih..


nak merapu meraban merepek..
haha rindu banget ni katakauuu..


mcm2 benda dh jadi dlm mse beberapa bulan nih..
haiiisshhh masih boleh bertahan n bahagia jugak.
ahahahahaha..


final exam dah abes n then sekarang waktu 
tuk aku bercuti selama 2 bulan..
walaweyyhhhh bermaharajalela la aku di rumah..
kui kui kui... gile gile...


# n pesan pada badan tolong jangan naikkan lemak
   aku boleh ??? mampuisshh ahhh ! ngeeee
   harap x leww.... exercise2 duk rumah..
   bukan harus tp dh tahap wajib dah.. haha



                       
                                                           ni lah cerita budak debab nih !




n kerja aku duk rumah ni xlain xbukan nak
merayap je lar...
dah tuh aim aku sebelom cuti lg...
tapi...... masih belom menyempat nak 
keluar lagi..tengah tunggu risikkan dari
orang tuk mempelawa diri ni keluar...
hahaha.. wahai sahabat di mana kau tuk 
berdating dgn aku weyhhh !!
xsabar nih !!


#mcm banyak duit je kan aku nak jejalan ??
ahhh belasah jelew...yg penting dtp jejalan sudah..
cuci je mata sampai bute.. baru puas !!


hakkkk..dah penat aku meraban..
malas nak citer bebanyak..
masih ade byak mse lg nih..
k cau pembelog-pembelog semua....
aviousssss  ;) 



No comments:

Post a Comment