CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 13 August 2011

Pergilah.... Kalau Itu yg Terbaik


Pergilah...kalau itu yang mampu kau lakukan..
pergi jauh dari aku...
daripada kau terus menyakiti aku tanpa sebab !..
ya !! tipu kalo aku cakap itu perkara biasa...


Aku mampu tuk hidup sendiri..
hidup tanpa kau di sisi aku...
jangan beri aku harapan lagi dengan kau..
tolong !! pergi kalau kau mahu..


Tanpa paksaan  aku merelakan kau pergi...
pergi dari hidup aku...
jika bukan tuk selamanya...
sementara juga sudah memadai...


Sayang aku...Rindu aku...Setia aku...
aku janji...aku akan  simpan untuk kau...
dalam hati aku..dalam diri aku..
untuk selamanya...
AKU JANJI !!


Cuma yang aku perlukan hanya bersendiri..
meniti hari-hari ini...
biarlah aku aku harungi seorang diri..
aku masih mampu...selagi Allah ada di sisi aku..


Aku mampu..aku bukanlah insan yang lemah..
yang hanya mampu berdamping dengan kau..
tuk meraih simpati..
meraih kasih sayang...

Pergilah...jangan kau pernah kau risau...
Sayang kau akan selalu aku jaga dalam hati ni !!
pergilah.. walau satu hari nanti aku yang perlu menuggu kau..
SAYANG.....



                                      

No comments:

Post a Comment