CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 22 July 2011

Dah Bersarang BeLog Aku Nih....ayoyo

Bkn setakat bersarang jer.. berkulat berkuman n bakteria segala...
dh brape abad aku x sentuh..(aceceh..padahal bru brapa bln ja..haha..gempak je lbih)
kalo bkak pn cuma menjenguk ja..alaaa mcm jenguk jiran sebelah tuh.menoleh noleh sajer...
muahahaha... seriously i`m totally busy la nk up date belog i nih...(padahal mls~ehem2, tu nama saintifik ja..)
lepas Angah aku kahwin aku trus melarikan diri aku ke Melaka...muahahaha..sedih gegiler...
cm nk terjun bangunan je..(mentang2 la duk kt tgkat 20..) tension weyyhhh..umah dh la sbelah highway..
rase cm nk terbang lalu highway tu then trus ja blik umah aku... rindu family gegiler beb..
terharunyer...



ha....tuh dia..cm ni lah tnggi nyer umah aku..mmg nk terjun ja kalo tension...
bahaaaaa..hallo Ika msih waras ok~...


kira bgus la duk cni..tp cm kt hutan ja..xda kenderaan tuk di bawa kluar...
kalo nk kuar pn kna tpon transport cm TEKSI or KERETA SAPU..haha..
mmg leceh..nyebelin tahuu...

3 thun beb kna duk cni...xpa laaa..tuk mase dpan ko jgak Ika ek...
oh yer..name tmpat ni UNIFIELD TECHNOLOGY COLLEGE..
nme dlm bahase ibunda kita KOLEJ TEKNOLOGI YAYASAN ALOR GAJAH.. 
tp ia UNDER UITM..kiranya cm anak jajahan UITM lar...
so t bila ika nk graduate, ika graduate kt UITM lar...n segala sijil Ika ats nma UITM...
hahaha..ika kt cni amik course DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN..hurmm.
agk bley than la ..sobs3..bley la gak bwk...


haaaa...ni lah dia roommate Ika....muke2 huduh kita org...muahahaha...
8 org 1 rumah ..havoc gler bla sume ade...


ni lah kita org yg giler posing...
skang msin2 tgh cuti..miss giler kt mereka nih..mulut kepoh...
xpa la...cuti seminggu ja kn...haha...
 k..tutup entry... nk wt new post... keep in touch yer...

ni wt sajer2 nk ilang kan sarang kulat n kuman ja kt dlm belog ku ini...muahaha

                                                       

No comments:

Post a Comment